نامه هایی برای گنجشک خاکستری

داستان
نامه هایی برای گنجشک خاکستری

من ، ناصر تهمک ، نویسنده ی وبلاگ پیش رو ، هنوز دغدغه تولید محتوا را دارم و چه بودن را به چه داشتن ترجیح می دهم. امیدوارم هرگز فراموش نکنم که هویتم را در کجا و چگونه باید بیابم. تا حالا که داستان کمک زیادی کرده است ، گاهی یک خلق بوده و گاهی یک نمک بر زخمی که از تیغ اشتباهاتم پدید آمده و آزارم می دهد. و البته که شاعرانگی بخش جدا نشدنی من است. همانطور که در بالای صفحه گفته شده ، مطالب این وبلاگ در واقع یک داستان بلند رایگان و آنلاین بوده و هر کدام از فصل های کوتاهش به یک «نامه» تعبیر می شود که مجموع آن ها داستانی را به عنوان «نامه هایی به گنجشک خاکستری» نقل می کنند. امید آن که قصه گویی ، تخیل ، عاطفه و اندیشگی را از یاد نبریم.
از سویی این وبلاگ رسالت دارد تا پیش از چاپ کتابی با همین عنوان از نویسنده ، مخاطب را تا حدی با فضایی که قرار است با آن روبرو شود آشنا کند.

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید

آی دی تلگرام: taymaz1372@

آدرس ایمیل: nasertahmak@gmail.com

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.